ამ მოდულმა დამანახა, როგორ შეიძლება გამოვიყენო ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის. გავითვალისწინე მოსწავლეთა შესაძლებლობები, ტექნიკური უნარ-ჩვევები და მათი პოზიციიდან შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი- პრეზენტაცია, რომელიც გამოიწვევს მათ ინტერესს და დამოუკიდებლად შეასრულებენ დავალებას. ასევე შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს მიმართულებას მისცემს, თუ როგორ შექმნას პრეზენტაცია და ასევე მოახდენს შეფასებას.
No comments:
Post a Comment